Ο Νικόλαος Λυμπέρης, Ιδρυτής και Διευθυντής Σπουδών του e–ellinomatheia, διδάσκει την αρχαία και τη νέα ελληνική γλώσσα επί 20 συναπτά έτη. Μέσα από τη μακρόχρονη εμπειρία του στη δια ζώσης (Ιδιωτικά Σχολεία, Φροντιστήρια Μ.Ε., ιδιαίτερα μαθήματα) αλλά και στην εξ αποστάσεως διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε Έλληνες μαθητές του εξωτερικού και σε αλλοδαπούς έχει διαμορφώσει διδακτικές μεθόδους και προσεγγίσεις, ώστε να μπορεί να καλύπτει τις προσδοκίες κάθε μαθητή. Η πολυεπίπεδη διδακτική εμπειρία του τού επιτρέπει να εντοπίζει τις ικανότητες αλλά και τις ανάγκες των μαθητών και να αποτελεί πολύτιμο αρωγό στην προσπάθειά τους να κατακτήσουν τους στόχους τους.
Θεωρεί ότι ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι αφοσιωμένος στη διδασκαλία και να αποτελεί πηγή έμπνευσης για τους μαθητές του. Στο πλαίσιο αυτό αταλάντευτη πεποίθησή του αποτελεί ότι η γνησία αγάπη του εκπαιδευτικού για την ελληνική γλώσσα και τον ελληνικό πολιτισμό διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο και συνιστά ρυθμιστικό παράγοντα για να αγαπήσει και ο μαθητής τα γλωσσικά μαθήματα. Με αυτό το κριτήριο, άλλωστε, επιλέγει και τους εκπαιδευτικούς που τον πλαισιώνουν.
Πιστεύει σε κάθε μαθητή ξεχωριστά προσπαθώντας να αναδείξει τον καλύτερο εαυτό τους και να τους μάθει να αγαπούν την γνώση. Διακρίνεται από υπευθυνότητα και ευσυνειδησία αναγνωρίζοντας ότι το επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι παράλληλα και λειτούργημα.
Χρησιμοποιεί ποικίλα μέσα –με ιδιαίτερη έμφαση στις νέες τεχνολογίες- και μία σειρά στρατηγικών, ώστε η διδασκαλία να καθίσταται ιδιαίτερα αποτελεσματική. Θεωρεί ότι η διδασκαλία δεν είναι μία διαδικασία «εφαρμογής έτοιμων συνταγών» αλλά μία διαδικασία δημιουργική η οποία στηρίζεται στο τρίπτυχο επιστήμη – τέχνη – τεχνική. Τον εκφράζει απόλυτα η ρήση του Νίκου Καζαντζάκη: «Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα μαθητής του. Και όταν πια του διευκολύνει το πέρασμα, αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί, ενθαρρύνοντας τον μαθητή του να φτιάξει δικές του γέφυρες.»
Ο Νικόλαος Λυμπέρης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι πτυχιούχος Κλασικής Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Σπουδών στην Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Έχει λάβει πιστοποιητικό επιμόρφωσης μετά την ολοκλήρωση του ετήσιου επιμορφωτικού προγράμματος «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: ετερότητα, αποδοχή, ένταξη και σχολείο» του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Έχει παρακολουθήσει τα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης «Ψηφιακή Εκπαίδευση» και «Κίνητρα – Δημιουργική Διδασκαλία». Συμμετείχε ως εισηγητής στο 11ο διεθνές συνέδριο «Επιστήμες της Εκπαίδευσης» που διοργάνωσε η Ένωση Ελλήνων Φυσικών. Τα τελευταία 20 χρόνια έχει εργαστεί σε Φροντιστήρια Μ.Ε. και σε Ιδιωτικά Σχολεία διευρύνοντας τις γνώσεις του αλλά και την επαγγελματική εμπειρία του. Είναι παντρεμένος και έχει δύο παιδιά.